Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!!!

Φίλες και φίλοι αγαπητοί μας αναγνώστες χαίρεται και πάλι!
Ύστερα από την ολιγοήμερη  απουσία μου λόγω του ξαφνικού μου ταξιδιού  στην Βασιλεύουσα (Κωνσταντινούπολη),είμαι και πάλι εδώ να σχολιάσουμε μαζί τις εξελίξεις οι οποίες ομολογουμένως ήταν αρκετές τις τελευταίες ημέρες.
Είμαι υποχρεωμένος όμως να σας αναφέρω ένα περιστατικό που συνέβει στο Φανάρι σε μία γειτονιά δίπλα στη Μεγάλη του Γένους Σχολή.Καθώς προχωρούσαμε με το φίλο μου   ανάμεσα στα ανηφορικά σοκάκια για να φτάσουμε στη Σχολή μας πλησιάζει  απο πίσω  ένας πιτσιρικάς και μας ρωτάει αν είμαστε  "tourist".Εμείς με νεύμα του απαντούμε καταφατικά , όταν μας κάνει νόημα και μας ρωτάει ξανά από πού; του απαντώ "Greece".Δείχνει να μην καταλαβαίνει! Κάνει να φύγει γυρνάει και με χαμόγελο στα χείλι μας λέει : αααα Γκιαούρ!!!Σε όποιον δεν ξέρει τι σημαίνει "Γκιαούρ" , να τον ενημερώσω ότι σημαίνει ΣΚΛΑΒΟΣ!!!Δεν θα ξεχάσω ποτέ το χαμόγελό του και την κοροϊδία του!!!Βλέμμα που αντικατοπτρίζει το βλέμμα του Τούρκου εδώ και αιώνες απέναντι στους Έλληνες.Το μόνο που θέλω να του πώ είναι ότι θα ΞΑΝΑΡΘΩ!!! Να είναι σίγουρο γι αυτό!Είτε σε 5 είτε σε 50 είτε σε 200 χρόνια εγώ θα ΞΑΝΑΡΘΩ και τότε θέλω να δω το βλέμμα σου μικρέ !!! http://www.youtube.com/watch?v=pA3i-mPPsrM&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου